Powered by Blogger.

Friday, March 4, 2011

Separuh Jiwaku Pergi..


Separuh jiwa aku pegi ke Penang pagi ni.. company tempat keje hubby buat staff retreat kat sane.. jauh?? pada aku tak jauh sangat.. ok la tu kat penang.. tahun lepas kat Phuket.. seksa btol.. nak call pon tak bley.. Penang ni ok la.. boleh call.. boleh tanye kaba 24 jam..

Berbekalkan kueh karipap dua ketol yang aku goreng pagi tadi harap boleh la wat lapik perot hubby sebelom sampai ke penang.. tapi mase otw ke penang nanti ade la kot singgah memane.. seawal jam 7 pagi hubby dah gerak ke office (dalam jadual patotnye kol 7 bas dah gerak, tp ni baru nak gerak dari rumah).. sume kene kumpul kat sane.. naik bas dari office.. kol 7.42 pg tadi hubby ade msg kate bas dah gerak.. semoga hubby selamat pegi dan balik.. tinggal la kitorang dua branak sampai hari ahad.. huhuhu.. sadis.. sadis..

5 juta comments on "Separuh Jiwaku Pergi.."

Nini D.. on March 04, 2011 9:50 AM said...

apsal ko xtumpang bas tu pehtu mintak singgah turun kat tepeng?..boleh aku dtg amik..

Hida Kadiso on March 04, 2011 10:04 AM said...

tu la.. kalo bas tu aku punye dah lame aku tumpang.. huhuhu..

neyza mokhtar on March 04, 2011 11:46 AM said...

ok la tu..bukan selalu..macam aku ni dah jd perkara biasa..weekend ngan anak je..nasib dah de anak..huhu

Hida Kadiso on March 04, 2011 2:03 PM said...

sebab tak selalu le jd tak biase.. huhuhu.. tido pelok anak je la..

azura samsuddin on March 04, 2011 4:43 PM said...

sabar ek, jap jer.. wat je sibuk2 tup2 dah smpi hubby kat umah ;) hoyehhh

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez