Powered by Blogger.

Saturday, January 21, 2012

Macam Dalam Kem Askar..


Suami aku bukan askar.. dan aku juga tak duduk dalam kem askar.. dalam adik bradik aku cume abang ngah aku je yang askar.. itu pon dah besara..

Kenape aku kate dok dalam kem askar??

Huh.. pagi2 bute dah dengar jiran blok sebelah bagi koman..

Orang ca ya nun alip..


hahahha.. terus teringat kat kawan-kawan pengakap dulu.. apa khabar mereka.. tak lupa juga buat Cikgu Megat yang sangat bersemangat dengan Pengakap..




Ini gambar dolu2.. tak ingat dari siapa.. yang pastinya ada kawan tag kat fb.. sape tahu eden yang mane??? hahhahha...






Nota kaki~den tak dapek Pengakap Raja pon.. den cumo dapek sampai ke Lima Lencana Tertinggi ajo.. sebab eh lopeh den amek limo lencano tu den tuko sekolah.. rogi bosar kan.. tak apo lah.. bukan rozoki den la tu.. 

0 juta comments on "Macam Dalam Kem Askar.."

 

Once Upon A Time Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez